Idealny pomysł na prezent !

Nasze zakupy - kosmetyki, ubrania, do domu i mieszkania, prezenty i inne.

Re: Idealny pomysł na prezent !

Postprzez DromedaryMilkSoap » 24 Lip 2018, 08:32

Oczywiście to zależy dla kogo ma być prezent, natomiast moim zdaniem ciekawą opcją jest mydło naturalne o pięknym zapachu lub po prostu z dedykacją, zerknijcie do nas, właśnie tym zajmujemy się na co dzień :)
DromedaryMilkSoap
 
Posty: 28
Rejestracja: 24 Lip 2018, 08:26

Re: Idealny pomysł na prezent !

Postprzez klocuszek » 27 Lip 2018, 02:41

Chyba każdy ucieszy się z zestawu lego star wars 75208. Szczególnie mój facet się ucieszył jako wieloletni fan filmów i książek z serii gwiezdnych wojen - dzięki niemu w końcu może ulubiony sceny odgrywać na nowo :)
klocuszek
 
Posty: 5
Rejestracja: 04 Lip 2018, 17:16

Re: Idealny pomysł na prezent !

Postprzez Testerownia24h_pl » 31 Lip 2018, 18:49

Oczywiście, że to zależy dla kogo ma być to prezent natomiast tutaj polecam perfumy, markowe i odpowiednio dopasowane od gust, to sprawdzi się zawsze i bez względu na okazję, zobaczcie na Testerownia24h.pl
Testerownia24h_pl
 
Posty: 23
Rejestracja: 31 Lip 2018, 18:40

Re: Idealny pomysł na prezent !

Postprzez ja88 » 30 Wrz 2018, 21:26

Jak dla mnie idealnym prezentem dla kobiety będą buty, polecam zerknąć na ofertę z tej strony https://www.czasnabuty.pl/pol_m_Obuwie- ... e-131.html Na pewno każdej kobiecie przypadną do gustu, bo jest szeroki wybór.
ja88
 
Posty: 364
Rejestracja: 01 Lis 2017, 14:48

Re: Idealny pomysł na prezent !

Postprzez dariawaria » 04 Paź 2018, 08:58

mnie cieszy bielizna damska, fajnie dostać od faceta coś co się wykorzysta a przy okazji można mu też zaprezentować jak prezent leży :D
dariawaria
 
Posty: 105
Rejestracja: 17 Kwi 2018, 15:21

Re: Idealny pomysł na prezent !

Postprzez Finezjaq323 » 21 Paź 2018, 14:54

Jeżeli to ma być prezent dla kobiety to może bielizna? Zerknijcie sobie tutaj - https://www.kinga.com.pl/kolekcja/bazowa Można kupić coś w miarę uniwersalnego albo z kolei coś szalonego ;) Jak zna sie rozmiar obdarowywanej osoby to nie bedzie problemu, zawsze tez w ostatecznosci mozna kupic po prostu bon podarunkowy do takiego sklepu z bielizna.
Finezjaq323
 
Posty: 67
Rejestracja: 28 Mar 2018, 15:01

Re: Idealny pomysł na prezent !

Postprzez Beja01 » 22 Paź 2018, 09:31

Po wszelkiego rodzaju prezenty zawsze zaglądam do jagodowegokota. Od kilku juz lat u nich kupuje i jeszcze nigdy sie nie zawiodłam, zawsze znajdę coś odpowiedniego. Niedługo mam chrzciny u brata i dla maluszka kupuje u nich śliczny bawełniany komplet pościeli i baldachim do łóżeczka. Zastanawiam się jeszcze nad tym personalizowanym kocykiem ale chyba jednak wezmę i to jeszcze.
Beja01
 
Posty: 12
Rejestracja: 17 Maj 2018, 15:56

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zakupy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

cron