Niskie libido

Wspomaganie odporności, nasze problemy zdrowotne, porady.

Re: Niskie libido

Postprzez wokip » 12 Sie 2017, 14:30

Niskie libido, problemy z potencją to coś normalnego . Takim rzeczom można spokojnie zaradzić. Nie ma co się zbytnio tym przejmować i mieć kompleksy. Np środki na potencje znajdziesz tutaj http://erozkosz.pl/srodki-na-potencje . Takie środki są skuteczne dzięki czemu wstydliwy problem znika :)
wokip
 
Posty: 284
Rejestracja: 29 Sie 2016, 17:49

Re: Niskie libido

Postprzez andziamachajda » 24 Sie 2017, 21:09

ja mialam problem z libido przed zmiana tabletek antykoncepcyjnych.. odkad stosuje belare jest zdecydowanie lepiej :D teraz moglabym zawsze i wszedzie :D
andziamachajda
 
Posty: 7
Rejestracja: 08 Lip 2017, 12:45

Re: Niskie libido

Postprzez arlett » 10 Paź 2017, 09:38

U mnie był problem z libido gdy brałam tabletki anty. Odstawiłam i problem zniknął.
Teraz z kolei mąż ma problemy z potencją i chyba zdecydujemy się na tabletki z https://aptekaprima24.pl/stymen-60-tabletek Czasami trzeba się wspomóc lekami, to nic złego.
Przy tego typu problemach pomocna może być też szczera rozmowa i wizyta u seksuologa.
arlett
 
Posty: 245
Rejestracja: 31 Sty 2017, 12:35

Re: Niskie libido

Postprzez majakorczynska » 10 Paź 2017, 20:56

Nie miałam takiego problemu, więc ciężko mi coś podpowiedzieć.Ale chyba dobrze będzie podpytać się specjalisty- na edoktor znajdziesz porady seksuologa. Na pewno ci pomoże ;) serwis jest wygodny w użyciu- możesz rozmawiać z lekarzem poprzez czat, a wiadomo, że takie intymne sprawy często bywają krępujące, więc prościej jest rozmawiać o takich problemach przez internet.
majakorczynska
 
Posty: 33
Rejestracja: 08 Paź 2017, 21:36

Re: Niskie libido

Postprzez anna.piechota97 » 14 Paź 2017, 12:15

Wiadomo, że wizyta u seksuologa nie zaszkodzi, ale zwykle problemy z erekcją to kwestia przemęczenia itd. Więc wystarczy łyknąć coś podobnego do viagry, np. maxon active i sprawa załatwiona.
anna.piechota97
 
Posty: 10
Rejestracja: 26 Lip 2017, 19:57

Re: Niskie libido

Postprzez kubeczek » 27 Paź 2017, 20:44

no u mnie niskie libido i do tego problemy z miesiaczkowaniem jak sie okazalo byly spowodowane kompletnie rozregulowana gospodarka hormonalna ;/ po zmianie ginekologa pojawila sie opcja wkładki hormonalnej levosert na ktora mam juz ponad pol roku. wlasciwie efekty byly widoczne juz po 3 mscach - okres wreszcie sie uregulowal, libido na maksa skoczylo no i ja sie przelamalam, stalam sie bardziej otwarta na ludzi bo juz nie myslalam tylko o tym co bedzie za msc gdy znowu przyjdzie okres
kubeczek
 
Posty: 35
Rejestracja: 30 Wrz 2017, 13:27

Re: Niskie libido

Postprzez metko » 28 Paź 2017, 22:47

czasami przez pigułki może byc tak,że macie niskie libido, dlatego warto naciskać ginekologa przed wyborem pigułek,żeby on zlecił badania na stężenie hormonów we krwi... Ja takie badanie miałam i dzięki temu mam świetne dobrane pigułki vines, z których jestem zadowolona :)
metko
 
Posty: 59
Rejestracja: 24 Mar 2017, 21:46

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zdrowie

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość