jaka bieżnia do domu?

Płaski brzuch, jogging, fitness w domu, zestawy ćwiczeń na poprawie sylwetki.

jaka bieżnia do domu?

Postprzez radzesobie » 31 Mar 2015, 10:05

hejo, mam nadzieje ze bedziecie w stanie mi jakos doradzic:) chcialabym kupic sobie bieznie do domu, tylko jestem zielona w temacie. zamierzam biegac 3-4 razy w tygodniu tak do godzinki, zalezy mi na tym zeby bieznia nie trzeszczala przy kazdym kroku. myslicie ze magnetyczna bedzie dobrym pomyslem? wydaje mi sie ze moze byc cichsza niz taka silnikowa
radzesobie

Re: jaka bieżnia do domu?

Postprzez Ania_ABCfitness » 31 Mar 2015, 13:24

Jeśli zamierzasz trenować regularnie, to zdecydowanie odradzałabym zakup bieżni magnetycznej. Ze względu na to, że w jej przypadku pas biegowy napędzany jest siłą własnych mięśni, nie pozwala ona na osiągnięcie większych prędkości, również regulacja tempa jest w tym przypadku bardziej kłopotliwa. Nowoczesne bieżnie elektryczne są odpowiednio wyciszone, dzięki czemu treningom nie towarzyszy nadmierny hałas.
Ekspert sklepu ABCfitness
http://www.abcfitness.pl
Ania_ABCfitness

Postprzez Monika » 16 Kwi 2015, 13:03

mam pytanie, często się zdarza że bieżnia jest ustawiana przy tyłem przy ścianie, czy producent nie ostrzega przed takim ustawianiem bieżni (czy nie ma takiej informacji w instrukcji montażu)
Awatar użytkownika
Monika

Miejscowość: Piastów

Postprzez wiola438 » 24 Kwi 2015, 17:57

Dobrą alternatywą dla bieżni jest ławeczka do ćwiczeń http://profitness.pl/16-urzadzenia#/ . Na ławeczkach można wykonywać różne zestawy ćwiczeń, które wzmacniają praktycznie wszystkie partie mięśni.
wiola438

Postprzez radzesobie » 29 Kwi 2015, 15:11

chwile mnie nie było, ale odświeżam temat bo sprawa jest nadal aktualna:) jesli nie magnetyczna to co w takim razie polecasz (jakie firmy/modele), bo nie wiem kompletnie na co trzeba patrzec przy zakupie..?
radzesobie

Postprzez Ania_ABCfitness » 30 Kwi 2015, 12:29