Bieżnia dla “puszystej”

Płaski brzuch, jogging, fitness w domu, zestawy ćwiczeń na poprawie sylwetki.

Bieżnia dla “puszystej”

Postprzez ludmilka » 07 Lis 2016, 13:33

Siemanko! Prosze sie nie smiac tylko pomóc biednym w potrzebie. Mam nadwagę, niewazne ile ważę, muszę schudnąć co najmniej kilkanaście kilogramow. Głodówki to nie dla mnie, wariuję bez jedzenia, tabletkom na odchudzanie nie ufam, boję się skutkow ubocznych, w grę wchodzą więc cwiczenia. Aktualnie na tapetę wzięłam bieznie stacjonarne, podobno da sie na tym schudnąć, ktoś potwierdzi? Komuś się udało? Czy to wszystko jedno jaką kupię czy trzeba uważac żeby naprzyklad nie kupic jakiegos modelu dla maratonczykow na ktorym nie będę w stanie nadażyc za najwolniejszym programem
ludmilka
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Lis 2016, 13:32

Re: Bieżnia dla “puszystej”

Postprzez radzesobie » 08 Lis 2016, 09:03

po pierwsze nie takie niewazne ile wazysz bo taka bieznia ma zazwycza jakas dopuszczalna wage maksymalna ;p po drugie bieznie sa przewaznie regulowane wiec nie ma innych dla maratonczyka a innych dla “puszystych” ;p
radzesobie
 
Posty: 5
Rejestracja: 12 Lut 2015, 16:21

Re: Bieżnia dla “puszystej”

Postprzez Ania_ABCfitness » 10 Lis 2016, 12:34

Trening na bieżni stacjonarnej to bardzo dobry pomysł, jeśli chcemy pozbyć się nadwyżki kalorii. Przy regularnym stosowaniu można z powodzeniem zrzucić zbędne kilogramy, a do tego znacznie poprawić kondycję. Dla osób początkujących najlepsza będzie bieżnia elektryczna, która zasilana jest prądem, a nie siłą mięśni ćwiczącego. Dobrze też, jeżeli będzie wyposażona w systemy amortyzacyjne, które zmniejszają ryzyko kontuzji i poprawiają komfort ćwiczącego. Z konkretnych modeli poleciłabym Sapphire Jazz SG-2100T, która jest obecnie liderem na rynku w swojej kategorii cenowej i cieszy się dużą popularnością wśród kupujących. Posiada tak zwany klucz bezpieczeństwa, który zatrzymuje silnik bieżni w przypadku utraty równowagi przez ćwiczącego. Bieżnia jest stabilna i posiada rozbudowany system programów ćwiczeniowych. Dzięki temu można dostosować poziom ćwiczeń do swojego stopnia zaawansowania, przez co nadaje się zarówno dla maratończyków, jak i dla początkujących. Tutaj możesz obejrzeć bieżnię, o której piszę i poczytać więcej o funkcjach, jakie posiada: http://www.sapphire-sport.com/pl/katego ... 2100t,116/. Pamiętaj jednak, że sam trening może okazać się niewystarczający. Powinnaś wspomóc go odpowiednią dietą (nie głodówką!) i innymi zdrowymi nawykami.
Ekspert sklepu ABCfitness
http://www.abcfitness.pl
Ania_ABCfitness
 
Posty: 33
Rejestracja: 15 Gru 2014, 13:01

Re: Bieżnia dla “puszystej”

Postprzez Tysia » 14 Lis 2016, 09:25

W przypadku biegania osób z nadwagą lub otyłością problem jest ten, że bieganie obciąża bardzo stawy i zwyczajnie można je sobie zniszczyć. No, ale tego nie da się ocenić tak po prostu, trzeba by skonsultować to z jakimś trenerem personalnym.
Awatar użytkownika
Tysia
 
Posty: 381
Rejestracja: 10 Lip 2015, 09:01
Miejscowość: Gdynia

Re: Bieżnia dla “puszystej”

Postprzez ludmilka » 14 Lis 2016, 09:46

No, slyszałam o tych stawach, że trzeba uwazać, dobre obuwie ubierać. Dopuszczalna waga 150 kilo! To spokojnie bym mogła cwiczyć. Moze bym sie zmotywowala wreszcie. O glodówkach to tak skrótowo napisałam, nie mam takich zapędów bo bym chyba umarła bez jedzenia. Duzo wody piję to też podobno jakoś wpływa na organizm. Codzienie trzeba biegać żeby schudnac czy niekoniecznie?
ludmilka
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Lis 2016, 13:32

Re: Bieżnia dla “puszystej”

Postprzez modna_ewelcia » 14 Lis 2016, 13:04

Może warto wybrać się do jakiegoś klubu fitness, gdzie będziesz miała możliwość ćwiczeń pod okiem specjalistów? Wydaje mi się, że wtedy motywacja jest większa a cena podobna to ceny bieżni. Też jest sprawa taka, że raczej dzięki samemu bieganiu nie uda ci się nie wiadomo ile schudnąć, ważny jest do tego dobór odpowiedniej diety.
modna_ewelcia
 
Posty: 6
Rejestracja: 14 Lis 2016, 12:53

Re: Bieżnia dla “puszystej”

Postprzez Ania_ABCfitness » 15 Lis 2016, 12:50

Najlepiej stopniowo zwiększać poziom ćwiczeń, więc na początku zalecałabym trening 2-3 razy w tygodniu. Dopiero gdy poprawi się Twoja kondycja i poczujesz, że możesz pozwolić sobie na więcej, możesz zmieniać ustawienia bieżni i spróbować bardziej zaawansowanych programów ćwiczeniowych albo pozwolić sobie na większą częstotliwość treningów. Bieżnię możesz wykorzystywać nie tylko do joggingu, ale też do marszu. Pozwalasz wówczas organizmowi na odpoczynek i regenerację sił przed kolejną dawką biegu.
Ekspert sklepu ABCfitness
http://www.abcfitness.pl
Ania_ABCfitness
 
Posty: 33
Rejestracja: 15 Gru 2014, 13:01

Następna

Wróć do Fitness

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

cron