akcesoria biurowe do firmy

akcesoria biurowe do firmy

Postprzez emilka66 » 25 Paź 2017, 10:45

Witajcie! Potrzebuję kupić akcesoria do firmy , w większej hurtowej ilości .najbardziej zalezy mi na tablicach . Może polecicie mi gdzie najlepiej zakupić takie rzeczy ? Czytałem że dużo firm kupuje www.biuroszkola.pl, ktoś z Was kupował u nich ? Mają bardzo korzystne ceny .
emilka66
 
Posty: 299
Rejestracja: 29 Gru 2016, 13:20

Re: akcesoria biurowe do firmy

Postprzez kalinowska » 13 Sty 2018, 22:04

A macie też już jakieś wizytówki albo gadżety firmowe? na http://www.izisport.pl/ fajny wybór upominków dla klientów mają :) a to bardzo istotne żeby mieć coś takiego
kalinowska
 
Posty: 52
Rejestracja: 27 Wrz 2017, 00:30

Re: akcesoria biurowe do firmy

Postprzez Kadeer20 » 02 Lip 2018, 15:31

Lubię takie rzeczy kupować.
Kadeer20
 
Posty: 3
Rejestracja: 02 Lip 2018, 13:45

Re: akcesoria biurowe do firmy

Postprzez Domka » 18 Lip 2018, 17:54

Nie wiem czego dokładnie szukasz i co chcesz kupić, ale jeśli chodzi o notesy, teczki a nawet są też fajne zestawy jak kalendarz książkowy i terminarz znajdziesz na stronie producenta http://www.ateko.pl/ . Sama też szukam takich gadżetów i tutaj właśnie zamierzam kupić notesy które są niezbędne. Mają spory wybór i atrakcyjne ceny. Zerknij sobie i zobacz sama te oferty. Na pewno znajdziesz coś co potrzebujesz.
Domka
 
Posty: 164
Rejestracja: 12 Maj 2018, 11:51

Re: akcesoria biurowe do firmy

Postprzez Miki9 » 25 Sie 2018, 16:28

My zazwyczaj wszelkie artykuły biurowe do naszej firmy zamawiamy przez internet, bo już nie raz zauważyliśmy, że tak jest szybciej, wygodniej no i przede wszystkim - taniej. Ostatnio trafiliśmy na bardzo fajny sklep online https://www.drukuj24.pl/, w którym udało nam się zamówić bardzo tanie, oryginalne tusze i tonery do drukarek w naszej firmie. A że bardzo dużo drukujemy, to na pewno nam się przydadzą ;)
Miki9
 
Posty: 225
Rejestracja: 01 Maj 2017, 07:41

Re: akcesoria biurowe do firmy

Postprzez Zanna77 » 25 Lut 2019, 19:35

Z pewnością jeśli chodzi o materiały eksploatacyjne to mogę polecić tusze specjalistyczne https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/tusze-gumki-poduszki/tusze-specjalistyczne/ które mają bardzo szeroki wachlarz zastosowania. W takim przypadku nasze produkty i usługi z pewnością będą wykonywane z najwyższą jakością.
Zanna77
 
Posty: 33
Rejestracja: 24 Paź 2018, 10:27

Re: akcesoria biurowe do firmy

Postprzez Daria321 » 14 Mar 2019, 11:26

Myślę, że w tym przypadku warto abyś odwiedziła ofertę sklepu https://dobretonery.pl/ w którym znajdziesz szeroki wybór akcesoriów biurowych wraz z elementami potrzebnymi do drukarek jak tusze, czy tonery. U nas w biurze rachunkowych schodzi tego mnóstwo także warto jak będziesz miała chwilę wolnego abyś sprawdziła sobie dokładne ich propozycje, bo też cenowo wygląda to bardzo dobrze.
Daria321
 
Posty: 86
Rejestracja: 17 Gru 2015, 19:30

Następna

Wróć do HydePark - luźne rozmowy na różne tematy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości